NAJWAŻNIEJSZE INFORAMCJE
- Termin wpłaty zadatku: do 3 dni od momentu dokonania rezerwacji
- Zameldowanie od godziny 17:00
- Godzinę przyjazdu należy zgłosić telefonicznie 503 026 140 lub +48 18 208 42 46
- Wymeldowanie do 11:00
- Śniadania są serwowane w godzinach od 8:30 do 10:00
- W całym obiekcie obowiązuje zakaz palenia.
- Obiekt przyjazny dla zwierząt.
- Obiekt bez TV, DVD, telewizji kablowej ora innych urządzeń elektronicznych
- Na terenie obiektu obowiązuje system kontroli dostępu oraz prowadzony jest monitoring wizyjny.
Villa Toscana Boutique ze względu na swój holistyczny charakter jest zdefiniowana na obsługę dorosłych osób świadomie szukających spokojnego wypoczynku.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi hotelowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o Prawach Konsumenta.
ANULACJA REZERWACJI
Aby anulować rezerwację należy skontaktować się z recepcją Villa Toscana Boutique mailowo info@villatoscana.pl W przypadku braku możliwości kontaktu on line anulację można zgłosić telefonicznie pod numerem 18 208 42 46.
W przypadku anulowania rezerwacji po jej złożeniu i opłaceniu (lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu) wpłacony zadatek przepada i nie jest zwracany.
§1 Przedmiot Regulaminu
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie villi i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w villi. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie villa Toscana
- Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji, w każdym pokoju, a także na stronie villa Toscana
§2 Doba hotelowa
- Pokoje i apartamenty w villi wynajmowane są na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 17.00 w dniu wynajmu do godziny 11.00 dnia następnego.
- Wcześniejsze rozpoczęcie doby hotelowej jest dodatkowo płatne i jest możliwe tylko w przypadku zgłoszenia najpóźniej dzień przed przyjazdem rozpoczęcia rezerwacji.
- Villa zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w villi
- Pozostawienie rzeczy poza godzinę 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdyby Gość nie opuścił lub nie opróżnił pokoju po godzinie 11.00 - villa naliczy opłatę za kolejną dobę wynajmu pokoju według cen pełnych.
§3 Rezerwacja
- Zgłoszenie rezerwacyjne można złożyć osobiście, listownie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną pod adresem / numerem / adresem poczty elektronicznej, uwidocznionym na stronie internetowej Villi. Zgłoszenie rezerwacji musi zawierać co najmniej imię i nazwisko rezerwującego, jego dane kontaktowe (adres, telefon lub adres poczty elektronicznej) oraz termin pobytu, którego dotyczy zgłoszenie.
- W przypadku, gdy realizacja rezerwacja według danych określonych w zgłoszeniu nie jest możliwa, przedstawiciel Villi informuje o tym rezerwującego, a rezerwacja nie dochodzi do skutku. W innym przypadku przedstawiciel Villi składa rezerwującemu oświadczenie o możliwości realizacji rezerwacji. Oświadczenia powyższe składa się pocztą elektroniczną.
- Oświadczenie o możliwości dokonania rezerwacji zawiera: imię i nazwisko osoby rezerwującej, ilość i rodzaj zarezerwowanych pokoi, termin rezerwacji, łączną cenę, kwotę zadatku wymaganą do potwierdzenia rezerwacji, ustaloną stosownie do reguł wskazanych w § 4, jak również dane konieczne do uiszczenia zadatku oraz termin jego uiszczenia.
- Jeżeli w terminie wskazanym w oświadczeniu nie zostanie uiszczona kwota zadatku lub jeśli w tym terminie rezerwujący odwoła lub zmieni swoje zgłoszenie, rezerwacja nie dochodzi do skutku. W pozostałych przypadkach z chwilą dokonania zapłaty zadatku zostaje zawarta pomiędzy Villą i rezerwującym umowa o świadczenie usług na warunkach opisanych w oświadczeniu o możliwości rezerwacji.
§4 Zadatek
- Dla potwierdzenia rezerwacji i skutecznego zawarcia umowy, Rezerwujący zobowiązany jest uiścić zadatek, w wysokości 50% łącznej ceny za usługi, których dotyczy rezerwacja, płatny w terminie i na zasadach wskazanych oświadczeniu o możliwości dokonania rezerwacji złożonym przez przedstawiciela Villi, o którym mowa w § 3.
- W przypadku, gdyby do wykonania umowy nie doszło z przyczyn leżących po stronie Rezerwującego lub Gościa, w szczególności w przypadku, gdyby z przyczyn leżących po stronie Rezerwującego lub Gościa pobyt został odwołany lub skrócony, lub też Gość nie stawił się w terminie określonym rezerwacją, Villa będzie uprawniona do zatrzymania wpłaconego zadatku.
- W przypadku, gdyby do wykonania umowy nie doszło z przyczyn leżących po stronie Villi, w szczególności w przypadku, gdyby z przyczyn leżących po stronie Villi pobyt został odwołany lub skrócony, Rezerwujący może żądać zwrotu zadatku w podwójnej wysokości.
§5 Meldunek
- Najmujący pokój lub apartament Gość villi zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
- Recepcjonista ma obowiązek wpisać dane meldunkowe samodzielnie z dowodu osobistego.
- Najmujący pokój Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba za którą uiścił opłatę.
- Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego w recepcji hotelu.
§6 Usługi
- Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi reakcję.
- Osoby sprzątające serwisują pokój jedynie pod nieobecność Gości. Codzienny serwis obejmuje wyniesienie śmieci oraz ścielenie łóżek. Wymiana pościeli obowiązuje przy pobytach dłuższych niż 7 dni
- Śniadanie w formie stołu szwedzkiego serwowane jest w jadalni w godzinach od 8:30 do 10:00. W przypadku gdy liczba osób nie przekracza 5 śniadania serwowane są w porcjach.
- Salonik Czytelniczy udostępniany jest od godziny 8:30 do 22:00.
- Restauracja czynna jest w godzinach 17:00-21:00
- Korzystanie z Sali Kinowej nie może zakłócać ciszy nocnej oraz wpływać negatywnie na wypoczynek pozostałych Gości przebywających w villa Toscana. Na terenie „filmówki” obowiązuje zakaz chodzenia w obuwiu zewnętrznego oraz spożywania posiłków. Projekcje puszczane są tylko przez obsługę villa Toscana. Zabrania się samodzielnego używania sprzętu oraz projekcji filmów.
- Fotel do masażu przeznaczony jest tylko dla osób dorosłych
- Villa niedopłatnie oddaje w użytkowanie na czas pobytu a Gość wypozycza do własnego osobistego użytku odbiornik radiowy. W pokojach nie ma odbiorników telewizyjnych
- Parking niestrzeżony/ monitorowany dla Gości villa Toscana udostępniany jest bezpłatnie. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu. Do jednego apartamentu przypisane jest jedno miejsce parkingowe
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i upewnić się, że sa zamknięte na klucz.
§7 Odpowiedzialność Gości
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń obiektu powstałe z przyczyn leżących po jego stronie.
- Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach i innych pomieszczeniach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Przez cały czas pobytu w hotelu dzieci poniżej 13 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia i lub szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
- Na terenie villi zezwala się na przebywanie zwierząt, nie mogą one jednak pozostawać bez opieki a ich pobyt podlega opłacie zgodnie z aktualnym cennikiem. Zwierzęta muszą posiadać aktualne badania i książeczkę. Właściciele biorą pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez ich podopiecznych. Pobyt zwierząt w villi reguluje odrębny regulamin którego pisemne zaakceptowanie wymagane jest w dniu meldunku.
§8 Odpowiedzialność Villi
- Odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność obiektu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu recepcji. Obiekt ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu obiektu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
- Villa odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu villi.
- Villa zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
- Villa nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów lub żywych zwierząt w nim pozostawionych, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu, czy poza terenem villi. Pozostawienie pojazdu na terenie villi nie uważa się za zawarcie umowy przechowania.
§9 Cisza Nocna
- W villi obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do 7.00 dnia następnego.
- W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
§10 Reklamacje
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
- Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług w formie pisemnej, nie później niż do 7 dni
- Villa dołoży najwyższych starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Gość zostanie niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem poczty e-mail na adres podany w zgłoszeniu reklamacji.
§11 Postanowienia Dodatkowe
- Na terenie obiketu, w tym - w pokojach i na balkonach, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) - obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych . Palić można tylko w wyznaczonych miejscach na zewnątrz budynku.
- Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 1100 złotych.
- Każdy gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Villa Toscana Boutique budzowa 2a, 34-531 Murzasichle dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania. Dane osobowe wykorzystywane do celów marketingowych w ramach Villa Toscana Club podlegają odrębnej regulacji związanej z przystąpieniem do klubu
- Gość wyraża zgodę na informowania Go drogą mailową o ofertach specjalnych, promocjach i pakietach pobytowych. Gość może w każdej chwilii wycofać swoją zgodę.
- W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu hotelu.
- Regulamin villa Toscana podaje się do wiadomości poprzez umieszczenie go na stronie internetowej www.villatoscana.pl, w drodze indywidualnego informowania Gościa przy potwierdzeniu rezerwacji oraz poprzez umieszczenie go w pokojach.
§12 Sytuacje nadzwyczajne
- W przypadku wprowadzenia ogólnych Rozporządzeń związanych z sytuacjami nadzwyczajnymi tj między innymi pandemii, klęski żywiołowej, katastrof, obostrzeń społecznych obiekt działa zgodnie z wprowadzanymi zaleceniami oraz obostrzeniami.
- W przypadku anulowania rezerwacji przez Gościa powołującego się na obostrzenia związane z COVID-19 w przypadku gdy obiekt świadczy usługi bez restrykcji zadatek nie jest zwracany. Kwota tytułem potwierdzenia rezerwacji może być zamieniona na voucher otwarty lub zaliczona na poczet potwierdzonej rezerwacji w nowym terminie w wysokości 65%. Pracownik obiektu może poprosić udowodnienia narzuconej kwarantanny lub hospitalizacji potwierdzającej zasadność przełożenia rezerwacji. W przypadku gdy w ślad za Rozporządzeniami obiekt nie może świadczyć usług zakwaterowania kwota zadatku jest zwracana w pomniejszeniu o opłatę administracyjną lub zamieniana na voucher otwarty w wysokości 100% wpłaconego zadatku.
- W trakcje zameldowania, pobytu oraz wymeldowania w okresie zaostrzonego reżimu sanitarnego i restrykcji pracownik obiektu może na bieżąco decydować o szczególnych zasadach pobytów których celem jest zapewnienie najwyższego bezpieczeństwa zarówno pracownikom oraz Gościom obiektu.
- Osoby nie stosujące się do regulaminu obiektu, wytycznych sanitarnych i bezpieczeństwa mogą być poproszone o opuszczenie obiektu bez możliwości ubiegania się o zwroty wpłaconych kwot tytułem rezerwacji.
- W okresie pandemii na terenie obiektu OBOWIĄZUJE pełen meldunek wszystkich osób dorosłych oraz ZAKAZ odwiedzin i przebywania na terenie obiektu osób nie zameldowanych.